FAMILIESØNDAG: Naturaftryk

25. juni er der igen Familiesøndag på museet. Denne gang udforsker vi den nye, spændende udstilling FORBUNDET. Udstillingen er fyldt af kunstværker, der på meget forskellige måder handler om naturen; lige fra svampe lavet i træ til et kæmpestort strikket øre. I værkstedet arbejder vi med at skabe vores egne værker med aftryk fra naturen.

Vi glæder os til at se store og små til en hyggelig formiddag på museet!

Familiesøndag er et fast tilbud for børn den sidste søndag i hver måned fra kl. 11- ca. 12.30. Dagen består først af en omvisning i børnehøjde. Bagefter er der en kreativ opgave i børneværkstedet, som tager udgangspunkt i noget af det, I lige har set i udstillingen.

Billetter:
Værkstedsbillet barn: 30 kr.
Voksne gratis ved betalt entré eller med klubkort.

Husk at caféen har mulighed for at lave en lækker børnetallerken (med frugt, grøntsager, brød med forskelligt pålæg og lidt sødt) til 60 kr. Du kan med fordel reservere bord på cafe@sorokunstmuseum.dk.

Sorø Kunstmuseum Familiesøndage Storgade 9