FERNISERING: Seimi Nørregaard: Underverdenens Parykparade

Kom til fernisering på særudstillingen Seimi Nørregaard: Underverdenens Parykparade torsdag den 27. januar fra kl. 17-19!

Vi glæder os til at byde jer velkommen i udstillingen, som er den første i Sorø Kunstmuseums nye serie af sanselige udstillinger for børn, unge og voksne.

Det er gratis at deltage i ferniseringen, men på grund af corona-situationen er der begrænset plads. Vi lukker dørene, når alle pladser er optagede. Husk coronapas og mundbind.

Nørregaard arbejder med installations- og scenekunst og involverer i sine udstillinger beskuerne i bevægende totaloplevelser. I anledning af, at det i 2022 er 300 år siden, Holberg åbnede Danmarks første teater, har hun ladet sig inspirere af Ludvig Holbergs univers – særligt Niels Klims Underjordiske rejse.I Underverdenens Parykparade inviterer hun os til at udforske nye verdener, hvor træerne tænker tanker og skuespil giver os stof til eftertanke om vores egen rolle i verden.

Fri adgang