Forfattersalon: Anne Lise Marstrand-Jørgensen

Arrangementet finder sted i anledning af den store renovering af Klosterkirken.

OBS: Arrangementet er rykket til søndag d. 20. juni og afholdes fra kl. 15-16.30!Mød den anmelderroste forfatter Anne Lise Marstrand-Jørgensen og hør hende fortælle om sin bog Margrethe I – om dronningen der blev stedt til hvile i Sorø Klosterkirke (men siden flyttet til Roskilde Domkirke). Bogen Margrethe I udkom sidste år og har modtaget et utal af priser.
Arrangementet finder sted i anledning af den store renovering af Klosterkirken.

Sorø Kunstmuseum præsenterer skitser og andet arbejdsmateriale af den danske maler Maja Lisa Engelhards arbejde med de fire nye messehagler. Denne særudstilling kan ses i forbindelse med genåbningen af Klosterkirken.
Prisen er inkl. et glas vin/vand

Udsolgt