GRATIS SØNDAGSOMVISNING: Kunst og Teater

I 2022 inviterer vi den sidste søndag i hver måned på en gratis søndagsomvisning!

Søndag den 27. februar fokuserer vi på forholdet mellem kunst og teater med udgangspunkt i Seimi Nørregaards udstilling 'Underverdenens Parykparade.'

Det er helt gratis at komme med på omvisningen ved betalt entré eller med klubkort.

For at vi har en idé om, hvor mange der deltager, må du meget gerne reservere en gratis billet nedenfor.

Seimi Nørregaard arbejder med installations- og scenekunst og involverer i sine udstillinger beskuerne i bevægende totaloplevelser. I anledning af, at det i 2022 er 300 år siden, Holberg åbnede Danmarks første teater, har hun ladet sig inspirere af Ludvig Holbergs univers – særligt Niels Klims Underjordiske rejse.

I Underverdenens Parykparade inviterer hun os til at udforske nye verdener, hvor træerne tænker tanker og skuespil giver os stof til eftertanke om vores egen rolle i verden. Det er museets allerførste sanseudstilling – glæd jer!

Fri adgang