KUNST OG YOGA med Kirsten Wej Modvig

I vinterferien har vi inviteret den dygtige yogainstruktør Kirsten Wej Modvig fra Yoga for din indre ro til to morgen-yogasessioner - i denne omgang udfører vi yogaen omgivet af kunst!

Yoga-sessionerne finder sted tirsdag den 14. februar og torsdag den 16. februar fra kl. 9.30-10.45 - altså inden museets åbningstid. Timen starter med, at én af museets kunstfaglige medarbejdere præsenterer et udvalgt kunstværk, hvorefter Kirsten sammensætter en yogasession med inspiration fra det specifikke værk

Kunstpause - at sanse og kultivere indre ro i krop og i sind

Kom og vær med til Yoga indendørs på Sorø Kunstmuseum, når Kirsten fra virksomheden Yoga for din indre ro byder på blid og sansefuld yoga. Styrk din krop og hold en mental pause under den rolige yoga. Mærk din krop og lad dit åndedræt massere din krop indefra. Lad roen sænke sig og slap af under den guidede afspænding. Gå derfra i harmoni, måske lidt større bevægelsesfrihed, følelsen af velvære og indre ro i din krop og i dit sind.

Alle over 15 år kan deltage i arrangementet.

Medbring din egen yogamåtte, et tæppe og løstsiddende tøj, gerne i lag.

Vi mødes ved museets indgang.

Yogaen varer 1 time.

Billetten inkluderer entré til museet samt en kop specialkaffe fra caféen.

Billetpris:

En session (enten tirsdag 14/2 eller torsdag 16/2): 160 kr.

To sessioner (både tirsdag 14/2 og torsdag 16/2): 300 kr.

Sorø Kunstmuseum Storgade 9