KUNSTSKOLE: Ind i Kunsten

I 2022 har vi igen glæden af at kunne byde Signe og Mette fra 'Ind i Kunsten' ind på museet!

Har du lyst til kreativ fordybelse og hyggeligt samvær med dit barn eller barnebarn i selskab med andre børn og voksne? Så er Ind i Kunstens nye forløb måske lige noget for dig.

Forløbet finder sted på Sorø Kunstmuseum fem torsdage i februar og marts. Sammen begiver vi os ud på en kunstnerisk rejse, hvor vi henter inspiration fra forskellige landes kunst og kaster os ud i kreative øvelser i mange forskellige genrer og materialer.

Forløbet er tilrettelagt, så både børn og voksne får udvidet deres kunstneriske horisont og får mulighed for at prøve kræfter med materialer eller teknikker, man ikke lige prøver derhjemme. Det kræver ingen særlige forkundskaber at deltage – bare man har lyst til kreative øvelser og hyggeligt samvær. Børn fra otte år kan deltage sammen med en voksen.

Tid og sted:

Fem torsdage fra kl. 16.30-18.00 på Sorø Kunstmuseum
Datoer: 24.2., 3.3., 10.3., 17.3. og 24.3.

Praktisk:
Pris: 400 kr. pr. person.
Max. deltagere: 16

OBS: Tilmelding og betaling skal rettes til Mette Tingholm på 41 28 62 03. Skriv ”Ind i Kunsten”.
Tilmeldingsfrist: 10.2.2022.

Du kan ikke tilmelde dig gennem Sorø Kunstmuseum.

Sorø Kunstmuseum Storgade 9