SOMMERFERIE FOR BØRN: Tryk med naturen

Ferie, ferie, ferieee! Der er ikke længe til skolernes sommerferie, og på Sorø Kunstmuseum inviterer vi i uge 27 alle interesserede børn og deres voksne til tre dage med kreative workshops, hvor vi arbejder med naturen som materiale. Med inspiration fra særudstillingen FORBUNDET arbejder vi blandt andet med at bruge planter og andre naturmaterialer til at trykke med.

Børneværkstedet er åbent og bemandet tre dage i uge 27: tirsdag den 4. juli fra kl. 11-14, onsdag den 5. juli fra kl, 11-14 og torsdag den 6. juli fra kl. 12-15.

Billetter:

Værkstedsbillet barn: 30 kr.

Voksne kommer gratis med i værkstedet. Hvis en voksen ønsker at besøge museets udstillinger, skal der indløses billet. Børn kommer gratis ind på museet, og skal derfor kun betale værkstedsbillet.

Husk at caféen har mulighed for at lave en lækker børnetallerken (med frugt, grøntsager, brød med forskelligt pålæg og lidt sødt) til 60 kr. Du kan med fordel reservere bord på cafe@sorokunstmuseum.dk.

Se mindre