VINTERFERIE FOR BØRN: Parykværksted

Fra tirsdag til søndag i vinterferien åbner vi børneværkstedet for børn og deres voksne i tidsrummet 11-14. I forbindelse med vores nye sanseudstilling Underverdenens Parykparade, afholder vi er parykværksted, hvor du kan lave din egen fantastiske Holberg-inspirerede paryk.

Vi glæder os til at invitere hele familien på en fantastisk rejse til Underverdenen med Holberg og kunstneren Seimi Nørregaard!

Underverdenens Parykparade er en anderledes udstilling. Den er ét stort værk, som man kan gå på opdagelse i. Den er den første i en ny serie af legende, sansemættede udstillinger, der hvert andet år vil finde sted på Sorø Kunstmuseum. Udstillingen appellerer til nysgerrigheden og giver lyst til at bruge alle sanser – at røre, lytte, lugte, kravle, ligge eller spille en rolle. Det centrale fokus er at skabe et fællesskab omkring kunstoplevelsen på tværs af generationer.

Værkstedsbillet barn: 25 DKK.

Voksne gratis ved betalt entré til museet eller med klubkort.