BILLEDER MED BABY: FABRICA

Fredag den 19. april tager Billeder med Baby på opdagelse af vores nye sanseudstilling FABRICA af billedkunstner Eva Steen Kristensen og scenograf Nikolaj Danielsen. Normalt må man ikke røre ved kunsten på museet, men det må man gerne på FABRICA: her skal sanserne slippes løs i et farverigt, blødt univers af tekstiler og andre stoflige materialer. Babyerne vil helt sikkert få nogle store sanseindtryk, når de får lov til at kravle rundt i FABRICA.

Vi glæder os til en hyggelig kunstfyldt formiddag på museet med søde forældre og babyer.

Billeder med Baby er en omvisning i Sorø Kunstmuseums samling og aktuelle særudstilling. Den foregår i et roligt tempo med indlagte amme- og spisepauser, og der er kun plads til ti voksne deltagere + babyer, så der er god plads til alle. Omviseren har fokus på, at I som forældre skal forkæles med god kunst og nye indtryk.

Efter omvisningen inviteres I til at hygge jer i vores publikumsal, som vil være indrettet med et lege/tumleområde til de små. Her har I også mulighed for at spise tilkøbt mad fra museets café og drikke lige så meget kaffe eller te, som I har lyst til.

Almindelig billet: 105 kr. inkl. kaffe ad libitum og museumsentré på dagen.
Medlem af Kunstklubben: 45 kr. inkl. kaffe ad libitum.

Sorø Kunstmuseum / Billeder med Baby Storgade 9