BILLEDER MED BABY: Ikonernes verden

Årets sidste Billeder med Baby finder sted fredag den 25. november og står naturligvis i julehøjtidens tegn. Vi dykker ned i vores helt særlige ikonsamling og fokuserer på de mange kærlige billeder af Jomfru Maria med Jesusbarnet.

Den sidste fredag i hver måned kan du komme på en særlig omvisning for forældre med babyer, som foregår i et roligt tempo med mulighed for efterfølgende spisning og leg i museets café og publikumsal.

Billeder med Baby er en omvisning i Sorø Kunstmuseums samling og aktuelle særudstilling. Den foregår i et roligt tempo med indlagte amme- og spisepauser, og der er kun plads til ti voksne deltagere + babyer, så der er god plads til alle. Omviseren har fokus på, at I som forældre skal forkæles med god kunst og nye indtryk.

Efter omvisningen inviteres I til at hygge jer i vores publikumssal, som vil være indrettet med et lege/tumleområde til de små. Her har I også mulighed for at spise tilkøbt mad fra museets café og drikke lige så meget kaffe eller te, som I har lyst til.

Priser
Almindelig billet: 100 kr. inkl. kaffe ad libitum og museumsentré på dagen.
Medlem af Kunstklubben: 40 kr. inkl. kaffe ad libitum.

Vi glæder os til at se jer til en kunstfyldt formiddag på museet!

Sorø Kunstmuseum / Billeder med Baby Storgade 9