FORÅRSBAZAR: Design- og kunsthåndværkermarked

Kom med til FORÅRSBAZAR på Sorø Kunstmuseum lørdag d. 25. maj kl. 10-17 og oplev nogle af landets dygtigste kunsthåndværkere!

Der er fri entré til bazaren.

For tredje år i træk byder vi indenfor til en dag fyldt med kunsthåndværk, design, tekstil og meget mere. I vores publikumssal vil der være fyldt med udstillere fra hele landet, så der vil være noget for enhver smag. For at gøre stemningen ekstra hyggelig, har vi inviteret en DJ til at spille i museumsgården, hvor vores café også vil have åbent hele dagen med lækre retter, drikkevarer og snacks. Du kan også besøge museet og butikken hele dagen.

Udstillerlisten og mere info vil løbende blive opdateret her på hjemmesiden i takt med, at vi nærmer os datoen. Men allerede nu kan du roligt sætte et STORT kryds i kalenderen! Vi glæder os!

Forårsbazaren på Sorø Kunstmuseum et design- og kunsthåndværkermarked, hvor vi har inviteret kunstnere, som repræsenterer den højeste kvalitet og innovation indenfor forskellige design- og kunsthåndværksdiscipliner, til at deltage.
Fri adgang