Gylden Torsdag + GULD BAR vol. 2

Torsdag den 11/11 lukker vi dørene op for anden udgave af Gylden Torsdag + GULD BAR!

Gå ikke glip af en hyggelig og festlig aften på museet, hvor du fra kl. 16-17.30 har mulighed for at få en tematisk omvisning v. museumsinspektør Helle Brøns. Bagefter åbner GULD BAR - en torsdagsbar med live DJ-sæt, toast og guldøl! Baren starter kl. 17.30 og har åbent indtil kl. 21.

Jegyvásárlás

Gylden Torsdag finder sted den første torsdag i måneden og består af tematisk omvisning og samtale med en af museet kunstfaglige medarbejdere. Den 11. november vil museumsinspektør Helle Brøns fortælle om museets store samling af konkret kunst og om kunstnergrupperne Linien I og II.
Efter Gylden Torsdag har du mulighed for at deltage i vores GULD BAR - en gratis torsdagsbar med live DJ-sæt og mulighed for at købe noget godt til ganen. Denne gang er det DJ Siri N/A aka. Brandon Schell der fyrer op for et mix af "Simp & B", "Jazz Hop" og "Synth Poprock".

Baren og museet har åbent helt til kl. 21.

Priser for Gylden Torsdag:
Alm. billet: 120 DKK inkl. en øl/vand
Klubbillet: 60 DKK inkl. en øl/vand
DET ER GRATIS AT DELTAGE I GULD BAR og du møder bare op på dagen.

Priser for mad og drikke:
Toast med lækre lokale råvarer: 35 DKK
Økologisk Thy Pilsner: 30 DKK
Gylden Dame: 30 DKK
Sodavand: 25 DKK
Se priser på andre drikkevarer i caféen.
OBS: der er ingen servering af alkohol til personer under 18 år.

Efterårets arrangementsprogram er støttet af:
- Ny Carlsbergfondets Genstartspulje

- Ulla og Erik Hoff-Clausens Familiefond