KLUBAFTEN: Julekur med direktøren

Traditionen tro inviterer vi vores Kunstklub og Erhvervsklub til JULEKUR på museet med direktør Anna Krogh som vært torsdag 8. december kl. 18:00-20:30. Denne aften vil der være mulighed for at nyde en lækker ostetallerken og et glas vin i museets café.

Til Julekuren vil Anna løfte sløret for udstillingsprogrammet 2023 samt give en introduktion til museets aktuelle særudstilling "Harald Giersing - modernismens fortællinger", som allerede er meget velbesøgt.

Julekuren er et eksklusivt arrangement for museets klubmedlemmer. Det er gratis at deltage, men I må meget gerne reservere en gratis billet nedenfor, så vi har en idé om, hvor mange der deltager. Ostetallerken med fire lækre oste inkl. et glas vin kan tilkøbes for 150 kr.

Jegyvásárlás

PROGRAM

kl. 18:00 - Velkomst ved Anna Krogh med intro til udstillingerne i 2023 og den aktuelle Giersing-udstilling.

kl. 19:00 - Fællesspisning i caféen (valgfrit) - servering af ost og rødvin. Giersing-udstillingen kan opleves indtil kl. 20:30

kl. 20:30 - Tak for i aften

Helyszín