KLUBTUR: Besøg hos Frederik Næblerød og på Glyptoteket

Lørdag den 11. juni har vi glæden af at invitere alle medlemmer af Kunstklubben og Erhvervsklubben med på en spændende kunsttur til København.

Dagen starter kl. 10, hvor vi besøger den fremadstormende billedkunstner Frederik Næblerød i hans værksted i København S. Derefter drager vi mod Glyptoteket, hvor Sorø Kunstmuseums direktør Anna Krogh og eventansvarlig Vanja Falk vil give jer en indføring i deres særudstilling "Suzanne Valadon - model, maler, rebel". Vi regner med, at programmet slutter kl. 12.30.

Man er selv ansvarlig for transporten til og fra København. Ved tilmelding fremsender vi et detaljeret program for dagen (herunder adresser.)

Arrangementet er ekslusivt for medlemmer af Sorø Kunstmuseums Kunstklub og Erhvervsklub. Det koster 150 kr. at deltage inkl. croissant/juice ved ankomst samt adgang til Glyptoteket.